!@#$%^&*()_+ - CIK MIL MILA

Thursday, June 26, 2008

!@#$%^&*()_+

Apa anda buat bila anda tension

1. Menangis
2. Membebel
3. Menjerit
4. Menghempas barang
5. Shopping


Entry ni mengisahkan aku yang sedang tensen ketika ini. Aku baru sahaja menyiapkan akaun syarikat Financial Year Ended June2008. Patutnya aku sangat gembira ketika ini. Tapi aku geram la yang teramat. Ni yang rasa macam nak maki hamun nih. !@#$%^&*()_

Malam tadi aku dah menangis puas-puas

Pagi ni jugak aku dh membebel berjela-jela

Aku juga sudah puas menjerit di dalam kereta, memarahi pemandu-pemandu sengal di jalan raya

Aku rasa aku belum menghempas barang

Shopping...malangnya disebabkan budget constraint aku terpaksa melupakan hasrat ini. Rakyat Malaysia dinasihatkan berjimat cermat. Makan ubi kayu. Tanam ubi kayu belakang rumah!

No comments: