Air umah aku - CIK MIL MILA

Saturday, September 13, 2008

Air umah aku


Ni kalau nak tau...betapa teruknya air kat umah aku. Meh tengok...Geli plak aku. Bayangkan kalau tak ada water treatment!Air inilah yang aku bagi anak-anak minum. Air yang aku buat susu, air yang aku & kuarga minum. Tak selera aku!Nasib baik suamiku amik tindakan yang tepat. Meh layannnnnnnnnnn Beyond Water .Oleh itu belilah water treatment dirumah anda. Tapi belilah Beyond Water dari Zhulian. Hua hua hua. Buat marketing tuk Zhulian plak aku. Membership pun dah expired dah ni.

Ni la rupa water treatment aku bila dh bukak cover dia. Sumanya see through. Except for the first chamber. Yang ni mmg tak leh see through sebab geli sehhh nak tengok.

Ni la first chamber tuh!Biorleh bertutup aku rela.


Ni lepas kuarkan first chamber. Bila air mengalir slow tu maksudnya chamber tu dah dipenuhi dengan kotoran-kotoran. Tu yang kene cuci bior dia lancar balik. Gelikan tengok. Bayangkanlah kalau kawasan umah kita dah lama. Lagi hitam legam air tuh!Geli aarrrrrrrrr...

Ni lepas cuci. After one year chamber ni kena ganti. Itupun kalau air tu memang teruk sangat lagi awal la kan...Aku rela la korbankan wang untuk kesihatan anak2 yang masih kecil & kuarga tersayang. dari asyik gi klinik aje...walaupon bleh claim kan...tapi letih arrr...(padahal suami aku yang bayar). Hua hua hua

No comments: