Snippet

2:57 AM

Langsir raya dah pasang. Suma kerusi & sofa dah susun ketepi macam nak buat kenduri. Hahahha. Bior senang Alya nak gerak dengan walker nya.Aku pun senang nak kemas. Nak kejor-kejor dengan anak & suami pun senang. Suma la senang. Lapang aje mata memanjang. Ni tgh plan nak cari carpet lak! Nak yang cantik...nak yang tebal...nak yang besar...nak yang MURAH!!! Ada ker. Sila bagitau kalau anda tahu anda jualan murah carpet dimana-mana yer. Tapi yang berkenan suma 4 angka la...susah tol!
Nurin lak sibuk nak jadi model. Sebenarnya gambar ni diambil sebab nak masuk Deko Bersama eric Leong. Tapi bila submit mail kene return daaa.....aduyaiiii.Ingat dapat la sponsor tuk renovate umah aku. Teringin nak ber'cornice' segala...nak install downlight kaler2...budget tak ada lah!!berangan aje sudaahhhh

You Might Also Like

2 comments

  1. aku slagi dok umah sewa, langsir tu la aku pakai sampai legam mila..lawa la langsir ko..jelezzzzz

    ReplyDelete
  2. lawa ker? tq tq. langsir tu akak aku yg pilih & yg jahit.masa mula2 pasang abis serabot mata aku. dh lama2 br ok...

    ReplyDelete