My Bed Companion (18 SX)

11:46 PM

Bosan betul malam ni. 

My bed companion having supper outside with his brother & sister in law. Tak kisah pon sebab selalunya waktu macam ni aku memang dah lena diulit intan. Tapi malam ni macam tak bley nak tido pulak. Apsal eh? Sebab tengah expecting guest kot?Agaknya la..

Hmmm...on ym td. Chat dengan coursemate masa blaja kat UPM dulu. Tengah syok2 chat tetiba dia ilang plak. Marah aku kot sebab aku cakap tak sabar nak tengok dia bersanding kat hotel. Celuparnya mulut aku ni. Aku nak bergurau aje ni. Tapi tak kene pulak pada tempatnya.

Kalau dia terbaca blog aku ni, aku nak minta maaf sebab terkasar bahasa. Apsal tak mintak maaf kat ym tu jer kan? Malu pulak nak ym minta maaf. Ego. Malu la.

You Might Also Like

2 comments