BEST SELLER!! ESP (Soy Protein Isolate Powder) - CIK MIL MILA

Saturday, April 13, 2013

BEST SELLER!! ESP (Soy Protein Isolate Powder)

Inginkan kulit yang CANTIK, mahu KURUS  secara sihat, kulit yang TEGANG dan ANJAL, mahu SUSU badan yang BANYAK dan sel yang SIHAT...Mari kita amalkan ESP yang HEBAT!!





ESP (Soy Protein Isolate Powder)

  • Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
  • Protein soya membantu mengurangkan kolesterol
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  • *Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.
Protein merupakan bahan asal sel. Ia membina dan membaiki sel, hormon dan enzim yang lebih sihat. Apabila sel sihat badan kita lebih mudah menyerap vitamin dan nutrisi. Sebab itu kulit lebih sihat, cantik dan berseri.

KENAPA ESP SANGAT LARIS????

1. Kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri
2. Membantu hilangkan parut jerawat di muka.
3. Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
4. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.
5. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
6. Menyokong kesihatan imunisasi badan.
7. Mengawal paras kolesterol.
8. Menyokong kesihatan jantung dan prostat.
9. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu lebih cepat dan banyak
10. Membantu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjadikan bayi anda akan cepat kenyang dan kurang meragam.
11. Membantu perkembangan fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung di tahap optimum.
12. Untuk yang mengalami masalah kesuburan, ESP bantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat dan sempurna sekaligus menaikkan tahap kesuburan dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Saya percaya semua orang perlukan protein. Memang banyak protein di pasaran. Jadi, haruslah berhati hati ketika membuat pilihan. Produk Shaklee telah dibuktikan secara klinikal. Maka, tidak perlulah berasa curiga ya.

Mahu tahu pengalaman peribadi saya? dan bagaimana saya mengamalkannya?

Secara jujurnya, saya sedang berusaha untuk mengamalkan gaya hidup sihat, Sejak setahun lepas saya mencuba untuk tidak mengambil sarapan tinggi karbohidrat seperti nasi lemak, mee goreng, roti canai,  se-angkatan dengannya. Kalau ada pun, mungkin hujung minggu sekali atau dua kali seminggu.

Agak sukar untuk mengawal kerana saya tidak punya masa untuk menyediakan sarapan sendiri di rumah. Di kafe tempat saya bekerja tiada pilihan yang sihat. Akibat kekangan masa, saya cuma mengambil biskut kering (tinggi serat, rendah lemak) jenama Jacob, atau 'Cornflakes' atau bijirin lain. Ada ketika saya makan oat dengan buah-buahan.

Makanan yang saya sebutkan itu adalah jauh lebih baik dibandingkan dengan nasi lemak dan lain-lain, tapi ia membuatkan saya cepat lapar. Bila lapar, saya terpaksa mencari sumber lain untuk mengalas perut sebelum makan tengahari.

Setelah diperkenalkan dengan ESP, saya mula mengamalkan sebagai sarapan pagi saya. Biasanya saya ambil selepas solat Subuh dan rutin rohani pagi. Saya bancuh dengan 3 sudu ESP dengan 250ml susu rendah lemak. Rasanya sangat sedap dan mengenyangkan. Tak percaya? Anda boleh cuba!! Jika saya lapar sekitar 11 pagi, saya cuma ambil sekeping dua biskut atau buah-buahan sebelum makan tengahari. 

Sebelum minum tu, jangan lupa baca doa yer (seperti doa minum air zam-zam)

"Ya Allah , sesungguhnya daku bermohon kepadaMu ilmu yang bermanfaat, rezeki yang luas dan penawar bagi segala penyakit "

Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




No comments: