Hadiah untuk SUAMI - CIK MIL MILA

Tuesday, April 9, 2013

Hadiah untuk SUAMI

Wahai wanita, pernah tak rasa macam susah sangat nak fikir hadiah apa yang sesuai untuk suami kita. Baik hadiah hari jadi, wedding anniversary atau hadiah untuk hari bapa? Saya kadang-kadang sampai terpaksa google. Dah kehabisan idea. Lawak je.

Pak cik google plak suggest benda-benda yang memang kita dah biasa bagi. Sungguh tak kreatif.

End up saya selalu belanja makan kat tempat kegemarannya, yang pasti tempat tu agak mahal atau kami stay overnite kat hotel. Lokasi tak kisah janji ada swimming pool untuk anak-anak dara saya tu. Saya tak bijak buat surprise..muahahahha

Saya sebenarnya tak pernah terfikir idea seperti ini. Tiba-tiba dapat pulak kesedaran. Ilham dari Allah Taala.

Sebenarnya pagi tadi saya dengar Prof Dr Muhaya slot Islam itu Indah di radio IKIM yang saya save di USB. Setiap kali saya keluar ke pejabat, saya pasti dengar slot ini. Sudah ketagih. Perjalanan ke pejabat cuma 10-15 minit. Sekurang-kurangnya perjalan singkat ini terisi dengan aktiviti menuntut ilmu. Ayat yang paling saya tidak boleh lupa ialah '

"isteri kalau dapat suami yang hisap rokok, seolah-oleh isteri tu sudah bersedia menjadi janda"

Lebih kurang macam itu lah maksudnya. Keras bunyi nya kan? Tapi itulah kenyataannya. Ligat saya fikir persoalan ini.

Berbalik kepada persoalan di atas, dan ilham yang saya dapat. Apa kata kali ni saya bagi benda yang misteri. Agak-agak apa lah yang misteri sangat ini?

Apa kata kita bagi dia kesihatan? Opss...serius bunyinya. Ya memang serius.

Kita ni asyik menghadiahkan kebendaan pada orang yang kita sayang. Sedangkan kesihatan tu lebih penting dari segala-galanya. Health is Wealth. Maksudnya kita kaya kalau kita sihat. Kaya kalau sakit, tiada maknanya kan? Dan kalau boleh kita nak tua yang sihat, bukan tua yang sakit.

Kasihan suami kita. Mencari rezeki untuk keluarga. Kita mengharapkan perkahwinan ini bahagia hingga ke hujung nyawa. Bersama-sama membesarkan anak-anak dan mengharungi susah senang melayari bahtera rumahtangga. Kalau suami sihat, kan bahagia.

Untuk isteri-isteri yang menyayangi suami, apa kata kita buat kelainan kali ini? Kita hadiahkan suami kita kesihatan. Suami sihat, isteri bahagia. Tapi tak perlulah tunggu hari yang berperistiwa. Bila-bila pon boleh...


Masculine Set from Shaklee




Apa istimewanya 'Masculine Set' ni. Jom kita semak


Vita E-Complex

  • Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida-menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas.
  • Menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemulihan sel.
  • Sangat membantu kesihatan prostat.
  • Suami lebih bertenaga (hebat sebagai vitamin seks)
  • Sebagai agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. 
  • Merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.

Performance Drink

  • Menyediakan tenaga karbohidrat bagi tubuh badan
  • Mengekalkan keseimbangan cecair dalam badan dan elektrolit bagi mengelakkan penyahidratan
ESP
  • Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung
  • Memulihkan fungsi prostat lelaki
  • Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.
  • Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  • Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi
  • Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya

Zinc Complex
  • Menghalang rambut gugur Untuk kesihatan prostat
  • Meningkatkan sistem imun
  • Menolong penyembuhan luka, masalah jeragat, saya seksual dan pertumbuhan organ
  • Menguatkan sperma
Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,  menyembuh  atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: