Keajaiban Nutriferon dan Performance Drink (Dengan Izin Allah) - CIK MIL MILA

Thursday, April 11, 2013

Keajaiban Nutriferon dan Performance Drink (Dengan Izin Allah)



Keajaiban telah berlaku dengan izin Allah

Semalam petang hujan lebat. Perjalanan dari office ke rumah saya sepatutnya cuma 10-15 minit tapi menjadi sejam. Saya terus mengambil anak2 di tadika. Jelas anak saya antara yang terakhir pulang.

Kelihatan kedua-dua mereka ceria melihat saya walaupun penat & letih menunggu.Nurin (anak yg sulung) dan Alya (yg ke-2) terkena selsema. Hidung mereka berair. Mungkin kerana sejuk.

Dalam perjalanan pulang saya ligat berfikir apa yang patut saya beri pada anak2 supaya mereka kembali sihat dan ceria.

Sampai di rumah, saya bancuhkn 500m air masak dgn 3 sudu kecil Performance Drink dan satu sachet Nutriferon. Saya shake dan bahagikan 2. Laju je mereka minum kerana rasanya sedap.

Malam seperti biasa selepas makan mereka menyiapkan kerja sekolah. Alhamdulillah. ..tiada lagi selsema. Hidung mereka kering. Kembali bertenaga.

Jam 10 malam mereka masih lagi menari-nari bertemankan youtube diruang tamu.

Kalau tidak dipaksa tidur memang tak tidur lah mereka.

Terima kasih Allah. Nutriferon sangat membantu saat saya memerlukan nya.

Nasihat saya untuk semua ibu bapa, pastikan setiap rumah ada stok Nutriferon & Performance Drink setiap masa. Anda mungkin memerlukan nya.




Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,  menyembuh  atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: