Sayang si JANTUNG ku... - CIK MIL MILA

Sunday, April 7, 2013

Sayang si JANTUNG ku...

Kenapa saya nak bercerita tentang jantung?

Sebab jantung adalah organ terpenting dan penentu dalam tubuh manusia.


Penyakit jantung kekal menjadi salah satu punca kematian di dunia. Oleh itu, sokonglah jantung anda dengan senaman yang teratur, pengurusan emosi yang bijak, diet rendah lemak dan kolesterol dan secara saintifiknya disokong dengan produk Shaklee



Melindungi Jantung Anda
OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spectrum penuh bergred farmaseutik

OmegaGuard Shaklee




Membantu Mengurangkan Risiko Penyakit Jantung
Satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan muktamad menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Tambahan lagi, omega-3 dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA, dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda, manakala DHA pula penting bagi menyihatkan fungsi-fungsi otak. Satu hidangan OmegaGurad menyediakan 990mg asid lemak omega-3.

Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietary tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752

Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,  menyembuh  atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: