Chewable Vita-C(TM) 100mg - CIK MIL MILA

Sunday, May 12, 2013

Chewable Vita-C(TM) 100mg

Menguatkan Fungsi Imunisasi

Berfungsi sebagai antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah.

* Rasa sitrus yang hebat - boleh makan macam makan gula-gula. Untuk dewasa boleh makan sehingga 5  tablet sehari. Kanak-kanak sehari sebiji. Merupakan vitamin larut air, jadi tiada masalah sekiranya terlebih makan.

* Chewable Vita-C dengan rasa limau dapat menyediakan vitamin C setara 1½ buah oren. Ia ideal juga untuk kanak-kanak atau sesiapa sahaja yang sukar untuk menelan pil.


Vitamin C sangat dikenali untuk membentuk kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik

Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, pemulihan kecederaan yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit menjadi kasar.

Mengambil Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah , melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat. Tidak hairan lah ramai yang menyuntik Vitamin C untuk mengekalkan keremajaan kulit.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: