Menikmati Makan Malam yang Menyegarkan di Nando's - CIK MIL MILA

Thursday, May 30, 2013

Menikmati Makan Malam yang Menyegarkan di Nando's

Hari Isnin lepas, anak-anak minta untuk makan malam di Nando’s

En Hubby yang belanja, maka saya pun ikutkan sahaja.

Selepas menghabiskan seekor ayam dan hidangan sampingan saya minta izin hubby untuk membuat pesanan minuman teh panas. Disebabkan semua hidangan habis licin, dia bagi green light.

Ingatkan hot tea dapat secawan standard size, rupanya saya dapat satu teko dan cawan teh yang besar.



Gulp! Saya kena habiskan seorang ni.

Owh....

Tapi tidak mengapa, sebab saya tahu bagaimana hendak menikmati teh panas yang menyelerakan. Yang pasti tanpa gula ye. Kena beringat juga kerana keturunan kami memang mempunyai diabetes. 

Saya juga menambah sebiji Peppermint Ginger  Plus untuk rasa yang lebih enak dan menyegarkan.

Menyelerakan.  Percaya atau tidak, saya menghabiskan seteko teh panas seorang diri.

Mahu cuba Peppermint Ginger Plus?



Anda boleh dapatkan harga yang istimewa dan konsultasi percuma dari saya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: