Sakit Badan Tiada, Selesema Baik dan Tak Kerap Bersin lagi - CIK MIL MILA

Sunday, June 30, 2013

Sakit Badan Tiada, Selesema Baik dan Tak Kerap Bersin lagi

Subhanallah. Alhamdulillah. Allahuakbar!

Saya menghubungi adik bongsu kesayangan pagi Khamis lepas. Dalam sibuk dia bekerja sempat juga dia update saya tentang keseronokan dia dan suami.

Adik ipar saya tu lelaki yang sangat kuat bekerja. Bekerja sebagai pemandu kren di pelabuhan terkemuka di selatan tanahair, banyak menggunakan tenaga lelakinya. Sering sakit sakit badan. Mudah sangat sensitif dengan persekitaran. Alergi pada habuk dan kerap bersin pada waktu pagi. Risau dengan kesihatan suami tersayang, dia minta nasihat saya. Saya mencadangkan agar dia mencuba set vitamin untuk alergi/resdung. Terdiri daripada Vitamin C, B complex dan Alfalfa.

Hampir setiap malam adik saya perlu mengurut suaminya. Hehe...isteri solehah.

Pada permulaannya, si suami enggan memakan vitamin. Berkat pujukan dan nasihat si isteri, si suami pun paksa rela makan vitamin-vitamin itu semua. Nahhh....asalnya kena paksa, bila terasa perubahan hari demi hari, si suami dengan relanya makan vitamin tu semua.

Menariknya, si suami mengalami perubahan ketara. Pagi-pagi atau ketika cuaca sejuk, tiada lagi bersin-bersin, selesema tiada, badan yang sakit-sakit pun hilang. Seronoklah si isteri, tidak perlu mengurut setiap malam lagi. Urut manja ada lah..opsss..

Jemput baca perkongsian adik saya ni


Tiada apa yang lebih menggembirakan, bila customer saya mendapat manfaat dari vitamin yang mereka beli daripada saya. Syukur Ya Allah atas belas kasihanMu.

Kalau ada kalangan pembaca saya ada masalah yang sama, hubungi saya untuk mendapatkan set ini. Konsultasi percuma untuk pelanggan saya.

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments: