Testimoni Basic H - CIK MIL MILA

Sunday, June 16, 2013

Testimoni Basic H

Testimon Sendiri

Saya membancuh 2 sudu Basic H bersama dengan 500ml air. Sepatutnya 1/4 sudu sudah memadai, tapi memandangkan daki disingki itu tersangatlah degil, maka saya menambah dos.

Sangat pekat dan menjimatkan. Tak perlu sental sampai lenguh tangan. Basuh biasa-biasa sahaja dengan span membasuh pinggan.

Hasilnya amat memberangsangkan. Saya cadangkan setiap rumah menyimpan sebotol Basic H ini, banyak juga kegunaanya. Multi purpose pun namanya kan?

Sebelum Menggunakan Basic H




Selepas Menggunakan Basic H

 


Bila saya sebut harganya, mesti ramai yang sangsi kan? Kuasa hebat, harga sangat sangat berpatutan. Tak rugi pun mencuba.

Selamat untuk seisi keluarga.

Hubungi saya jika berminat. 

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

ppp

No comments: