TOMPOK HITAM , BEKAS JERAWAT, JERAGAT, WARNA KULIT YANG TIDAK SEKATA - CIK MIL MILA

Tuesday, June 18, 2013

TOMPOK HITAM , BEKAS JERAWAT, JERAGAT, WARNA KULIT YANG TIDAK SEKATA

Tompok hitam, bekas jerawat, jeragat dan warna kulit yang tidak sekata merupakan sel mati dan ia sukar untuk dihilangkan kerana tiada sel baru untuk menggantikan sel yang lama.



Pengambilan protein yang berkualiti tinggi sebagai makanan wajib harian kita, pasti dapat mengantikan sel-sel baru dalam tubuh badan kita.



Pengambilan ESP Shaklee secara konsisten membolehkan tompok hitam, kesan jerawat dan jeragat hilang secara beransur-ansur. Bergantung kepada individu. Kesan lama memerlukan sedikit masa.

Untuk kesan maksima, boleh mengambil set Kecantikan Shaklee ini bersama-sama ESP

Chewable Vita-C

  • Merupakan komponen penting dalam pengeluaran kolagen dalam tubuh manusia. Ia membantu memerangi kemusnahan kolagen dan tekanan oksidatif. Keputusan dari ujian klinikal menunjukkan vitamin C yang semulajadi menggalakkan pembentukan kolagen dan mengurangkan kesan radikal bebas, membantu untuk mengekalkan kulit muda dan tegang

  • Kolagen adalah struktur sokongan protein yang penting untuk kulit muda dan tegang. Secara keseluruhan, jumlah kolagen dalam kulit menurun bergantung kepada usia, proses yang berterusan dipercepatkan oleh beberapa faktor seperti cahaya matahari, merokok, radikal bebas, dan keradangan. Vitamin C adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk meningkatkan sintesis kolagen dan melambatkan kemusnahan itu.

Vita-E Complex

  • Dikenali sejak bertahun tahun lamanya sebagai vitamin yang hebat untuk memperbaiki dan menyembuhkan tekstur kulit.
  • Antioksidan yang sangat baik, ia mampu menghalang kerosakan kepada sel-sel kulit.
  • Penyelidikan menunjukkan vitamin E mempunyai kesan yang sangat positif dalam rawatan parut
  • Minyak vitamin E yang tulen dan semulajadi membantu dalam melicinkan tekstur kulit, menjadikannya lebih sekata dan mempercepatkan pertumbuhan semula sel.
  • Sel kulit yang berparut sebenarnya mengalami kekurangan kolagen (protein semulajadi dalam kulit) dan keanjalan. Vitamin E membantu untuk meringankan kemunculan parut dan akhirnya menyingkirkan mereka. Ia meningkatkan tekstur kulit, simulasi aktiviti antioksidan.




Teruja untuk mencuba?


Hubungi saya jika berminat. 

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, 
Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


No comments: