Bagaimana untuk Mencegah Serangan Asma: Peranan Minyak Omega-3 Ikan - CIK MIL MILA

Wednesday, August 28, 2013

Bagaimana untuk Mencegah Serangan Asma: Peranan Minyak Omega-3 Ikan

Asma membawa kepada pelbagai komplikasi pada kanak-kanak dan boleh membuatkan mereka ponteng sekolah dan membuatkan aktiviti seharian terbantut. Bukan anak sahaja terpaksa dicutikan, ibu bapa juga terpaksa melalui hari hari yang murung, terpaksa mengambil cuti kecemasan . Atas sebab ini, ibu bapa perlu memberi tumpuan kepada cara-cara untuk mencegah serangan asma pada anak-anak mereka. Jika anda sedang mencari cara semula jadi untuk mencegah serangan asma, ia adalah penting untuk mempertimbangkan bagaimana OmegaGuardTM Shaklee boleh mendapat memberi manfaat kepada anak anda.


Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan. Shaklee OmegaGuardTM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. Ia biasanya ada dalam makanan kita tetapi biasanya kita tidak cukup makan omega-3 untuk mendapat faedah-faedah kesihatan yang sepenuhnya. Atas sebab ini, ramai pakar kanak-kanak mengesyorkan OmegaGuardTM tambahan untuk kanak-kanak, terutamanya kanak-kanak dengan komplikasi asma.



Salah satu sifat yang paling mendalam dalam OmegaGuardTM adalah keupayaan minyak ikan untuk melawan keradangan dan juga mencegah keradangan di dalam otak dan melalui sistem saraf. Dengan berbuat demikian, badan itu bertindak balas kepada penyakit dan penyakit-penyakit yang tidak begitu teruk dan selalunya kanak-kanak dengan risiko asma akan mendapati bahawa serangan asma berkurangan dan komplikasi dengan alahan juga berkurangan.

Asma, walaupun tidak sepenuhnya dapat dielakkan, ia masih boleh diuruskan dengan lebih berkesan dengan diet dan makanan tambahan secara semula jadi. Jika anda sedang mencari cara-cara untuk mengelakkan serangan asma pada kanak-kanak anda, pastikan anda mempertimbangkan untuk menggunakan OmegaGuardTM, dalam rutin pemakanan kanak-kanak anda, setiap hari.

Tanya saya cara mengambil OmegaGuardTM untuk anak dan diri anda. Konsultasi percuma untuk customer saya.

COD di kawasan berikut:- Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Bandar Baru Bangi, Serdang, Seri Kembangan, Equine Park, Pasar Borong Selangor, Pulau Meranti, Highway MEX, Bukit Jalil, Sri Petaling, Kuchai Lama, Klang Lama, Sg Besi, Kem Sg Besi, UPNM, BTS, The Mines dan kawasan-kawasan sekitarnya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments: