Dinner for My Birthday - CIK MIL MILA

Thursday, August 22, 2013

Dinner for My Birthday

Tempat kegemaran saya, Serai. Oleh kerana saya berpuasa, dan sudah berbuka dengan 3 biji kurma, satu setengah biji jagung manis, segelas air Performance Drink dan jambu batu,maka tidak berhajat untuk makan besar.

Jadi, kami cuma memesan 2 hidangan sahaja iaitu mee goreng mamak dan Serai Platter. Air pula en suami memesan Honeydew Blast, saya dan anak - anak setia dengan air suam sahaja.

Makanannya sedap menepati citarasa tekak saya dan suasana restoran yang mendamaikan.



Inilah menu kegemaran keluarga. Hard to resist!



Gambar kenangan pada tahun ini.



Terima kasih yang tidak terhingga buat semua yang wish happy birthday di FB, E-mail, SMS, whatapps, phone call dan in person. Saya sayang anda semua yang menyokong karier dan bisnes Shaklee saya. Hanya Allah yang dapat membalasnya.

No comments: