Kisah Rumah Besar

11:14 PM

Setiap kali saya menghantar anakanda2 ke sekolah, saya pasti akan 'pass by' sebuah rumah yang besar dan cantik. Pagi ini:-

Nurin: Bestnya kalau duduk rumah besar macam ni kan mama. (Tangannya menunjuk ke arah rumah itu)

Mama: Rumah kita pun ok apa kak. Bersyukur la ada rumah. Kakak tahu tak ada orang yang tak de rumah. Kesian.

Nurin: Ha ah mama. Akak tahu sapa. Orang putih yang kat pulau (perhentian) tu kan takde rumah. Diaorg duduk kat hotel je.

Mama: Err.

Ni baru think out of the box!

You Might Also Like

0 comments