Situasi Ketika Memandu - CIK MIL MILA

Tuesday, December 10, 2013

Situasi Ketika Memandu



Situasi ketika memandu

Eh! aku ni dah kunci rumah ke belum? Situasi begini hampir setiap hari berlaku kepada Puan B. Puan B berjumpa dengan doktor dan menceritakan situasi itu.

Puan B: Saya ni pelupa doktor. Ada ubat tak untuk merawat?

Doktor: Puan tak perlu ubat. Cuma makan banyak makanan untuk meningkatkan tumpuan dan memori.Elok juga ambil vitamin A, B, C, E

Puan B: Contoh makanan?

Doktor: Ikan, gingko biloba, sayur hijau, avocado, biji bunga matahari, kekacang, bla bla bla

Puan B: Hmmmmmm

Kesian Puan B. Jika ini berterusan, Puan B boleh terdedah kepada masalah ingatan yang lebih serius dan barangkali nyanyuk di usia muda.

Solusi dari Shaklee ialah Lecithin. Bagaimana lecithin membantu?
Lecithin ialah lemak penting yang membantu badan mencerna dan menggunakan lemak dan minyak yang kritikal dalam mengekalkan otak yang cekap dan untuk saraf berfungsi dengan berkesan. Lecithin mengaktifkan minda yang lembap dan meningkatkan daya ingatan dengan menyediakan tubuh dengan bahan-bahan yang diperlukan untuk menghasilkan neurotransmitter asetilkolina penting. Ini adalah neurotransmitter yang bertanggungjawab untuk penyimpanan ingatan dan untuk mendapatkan semula ingatan itu dan meningkatkan keberkesanan isyarat saraf di dalam otak.

Dengan harga yang sangat murah berbanding keberkesannya, anda juga boleh mendapat banyak faedah lain. Sangat sesuai juga untuk anak-anak yang sedang belajar.

Macam biasa, hubungi saya untuk maklumat lanjut. 


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: Normila Muhamad
Like Fan Page: Mamanurins Vitamin Shop
Blog: www.mamanurins.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: