Keranamu Alfalfa - CIK MIL MILA

Monday, January 13, 2014

Keranamu Alfalfa

Hari ni kelam kelibut saya menguruskan urusan bisnes, anak-anak sekolah dan urusan tekak dan perut sendiri. Yang tak boleh lupa, ialah bila mana saya lupa saya parking kereta kat mana. Dengan stok berat kiri kanan, dengan handbag ala mak datin pencen dengan beg Shaklee oren yang besar tu…kehulu kehilir cari parking. Sampai tahun depan pun tak jumpa kereta kalau parking B3 tapi cari kereta kat B2. Bijak tak bijak saya ni. Tahu saya buat apa? Saya pergi kat satu tiang yang saya rasakan selamat. Lepas tu tinggal semua stok Shaklee dengan beg Shaklee sekali. Yang saya bawa cuma handbag. Saya baca Fatihah banyak-banyak dengan selawat banyak pastu meronda tempat parking yang saya rasakan betul. Lepas tu barulah teringat yang sebenarnya saya parking kereta di B3 bukan B2 ye. Bukan pertama kali ke sini, tiap-tiap minggu tempat wajib saya ni. Astagfirullah. Masa ni jam menunjukkan pukul 12:10pm. Saya perlu mengambil Nurin tepat jam 12:50pm. Apa lagi merempit la saya ke Cyberjaya.

Alhamdulillah. Sempat ambil dia on time!

Dah dua kali saya re-stock set promo Alfalfa. Beli 6 Percuma 1. Kalau kawan-kawan nak tahu, Alfalfa ni banyaaaaak sangat manfaatnya.

Antaranya manfaat Alfalfa ialah:-

1. Merawat gangguan pencernaan

2. Mengawal kolestrol dalam darah

3. Menghapuskan kolestrol buruk 'LDL' dari tubuh

4. Mengurangkan risiko penyakit jantung dan strok

5. Bagus untuk pesakit diabetes kerana mengurangkan paras gula dalam darah

6. Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan

7. Mengurangkan simptom menopous

8. Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan

9. Merawat masalah sembelit

10. Menyahkan toksik dalam tubuh

11. Mengurangkan kesakitan otot dan sendi

12. Meningkatkan sistem pertahanan tubuh

13. Membantu masalah penghadaman

14. Membantu memperbanyakkan susu ibu

15. Mengurangkan masalah pundi kencing

16. Mengurangkan masalah gastrik dan gangguan hati

17. Meningkatkan kesihatan prostat

18. Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita

19. Menghangatkan hubungan suami isteri

20. Membantu tingkatkan kesihatan lelaki

Apa istimewanya Alfalfa Shaklee ni berbanding produk alfalfa yang lain?

1. Sumber terbaik dari alfalfa yang bebas dari pesticide, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia

2. Alfalfa Shaklee-memiliki gred paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa. Hanya dituai apabila mencapai tahap kematangan mutlak. Hanya daun alfalfa yang matang kaya dengan klorofil.

3. Di sediakan dalam dua pek bersaiz 330 biji dan 700 biji

4. Pil boleh dihancurkan dan dicampur dengan air sebagai minuman herba semulajadi

5. Alfalfa Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan.

7. Mencuci hati, darah dan usus.

8. Membantu melengkapkan zat dan nutrien dalam pemakanan seseorang

http://www.legendsofamerica.com/na-herbs.html

Nota penting: Alfalfa mengandungi vitamin K maka tidak sesuai diambil oleh mereka yang menghidapi penyakit SLE. 

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil:  www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

  1. aku baru je join shaklee..sorry x join ngan ko..laki aku daftarkan dengan anak sedara dia.belum reti pun nak promote hihii,,guna sendiri je dulu

    ReplyDelete
  2. Tak pe. Bukan rezeki ku. Selamat bershaklee tyn.

    ReplyDelete