B-Complex sebagai Ubat Penahan Sakit

3:15 PM

Pagi ni saya tidak berkesempatan masuk pejabat. Jadual disusun atur, tapi kita cuma merancang, Allah yang menentukan.

Petang ni juga mahu ke pejabat,  tapi selepas menghantar anak ke sekolah agama,  saya ke klinik pula. Telinga sebelah kiri berdenyut-denyut. Sudah 2 minggu. Mula-mula buat tak faham je tapi nampaknya semakin melarat.

Sejak pukul 2:30pm sudah berada di klinik ini, masih belum ada tanda-tanda akan dipanggil. Ramai orang.  Ada banyak kerja tergendala.  Bekerja kita dari klinik la gamaknya.

Setiap malam saya mengamalkan sebiji B Complex dan ostematrix sebelum tidur, jadi sakit tu tidaklah ketara sangat. Malam semalam saya tertidur awal ketika menidurkan anak. Sepatutnya saya mem'baking' dan membuat persiapan persekolahan anak tapi hancur lebur dalam mimpi je. Butter yang dah defrost tu elok je cair. Huhu. Nak menyesal pun tak berguna.  Semuanya sudah ditakdirkan. Habuannya telinga saya berdenyut kuat.

Doakan telinga saya baik seperti sedia kala.

Bila Google jumpa blog ni.

http://coretansafiyyah.blogspot.com/2013/04/sakit-telinga.html?m=0

Hopefully kes saya tak serius lah.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments