Baju Terbalik, Rezeki Banyak Nak Masuk?

12:04 AM

Hari ini tangan saya dicederakan oleh seekor udang. Luka jari telunjuk sebelah kiri. Ouch! Sakit tau. Nak mengadu kat encik suami dia ada kursus. Tak dapat nak layan 'jiwa kacau' saya. Ngadu kat sini aja lah.

Cerita lucu semalam. Semasa hendak mengambil Nurin, macam biasa saya akan memakai stokin yang disangkut di tepi tangga. Memang tempat rasmi stokin saya di situ. Sedang hendak memakai, tetiba rasa macam ada objek keras dan sebesar 20 sen macam tu. Err...maklum orang penakut macam saya ni, saya terus je buka dan campak stokin tu. Subhanallah. Small creature slowly coming out from the sock and smiling at me ( i guessed so :p) and then left. Weeeeuuu...dan saya menjerit sampai nak terkeluar anak tekak!

Terpaksa cari stokin lain dengan cepat sebab Nurin hampir keluar kelas. Kelam kabut ambil kunci kereta, buka pintu rumah, tiba-tiba bila pintu kereta, opsss... baru perasan kain yang saya pakai terbalik. Huwaaa..rasa macam nak menangis. Sudahlah lambat kain pula terbalik. Masuk rumah balik. Betul ke orang kata, kalau pakaian terbalik, rezeki banyak nak masuk? Entahnya...
Sampai sekolah tengok Nurin setia menunggu depan pintu pagar. Kesian dia. She has grown up. Sangat memahami dan senyum je masa menunggu mama.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments