Bila Anakanda Saya dah Pandai Selfie. - CIK MIL MILA

Thursday, February 20, 2014

Bila Anakanda Saya dah Pandai Selfie.

Ni sebenarnya mama dia yang sibuk suruh dia amik gambar untuk tatapan papa dia. Bagi papa dia semangat sikit nak work.




Saya rasa Nurin cepat sangat membesar. Matang dan sangat memahami. Pandai cakap pula tu. Papa dia physcho dia, dia physcho saya balik. Huh!~

Antara komunikasi kami

Situasi: Saya marahkan dia sebab dia  melambat-lambatkan mandi, masa tu saya sedang menggosok baju sekolah agamanya.  Dia panggil saya, saya buat tak faham je. Tengah marah kan?

Nurin: Mama, apa perasaan mama kalau mama panggil kakak, kakak tak layan? Macam tu lah kakak rasa.

Mama:  Erks (macam pernah dengar je ayat ni-sejibik ayat saya bila saya panggil dan dia tak menyahut panggilan saya)

Banyak lagi ayat-ayat power dia, which is ayat-ayat power saya!

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

  1. Hehee..mmg terkedu kan bila,DiA jwb mcm tu.sama ngan anak aku gak.bila suruh mandi dia tanya lak mama tu tak mandi.adoiii.

    ReplyDelete