Duit Tambahan Di Kala Keadaan Ekonomi Begini - CIK MIL MILA

Thursday, February 6, 2014

Duit Tambahan Di Kala Keadaan Ekonomi Begini

Pagi ni saya buka Shaklee2u, webpage untuk ahli Shaklee. Kami menggunakan platform ini untuk membuat pesanan vitamin, melihat penyata bonus, genealogy, mesej terbaru dari Shaklee dan banyak fungsi yang lain. Hebatnya webpage ini, kami sudah boleh melihat penyata bonus kami untuk kerja yang kami buat bulan lepas iaitu closing bertarikh 31 Januari, 2014. Syukur Alhamdulillah, income maintain 4 angka, naik banyak dari bulan lepas. Termenung saya sejenak, sedikit terharu dan sebak. Sungguhpun bukanlah banyak sangat berbanding dengan leader-leader lain, tapi saya bersyukur kehadrat yang Esa. Saya agak kelam-kabut bulan lepas kerana sibuk dengan anak-anak sekolah, masih menyesuaikan diri dengan rutin harian baru tetapi rezeki dari Allah tak terjangkau dek akal. Saya fikir, jika saya lebih bersungguh-sungguh dan mengatur rutin harian saya dengan lebih kemas, in shaa Allah pendapatan saya boleh naik sehingga 10x ganda malah lebih dari itu. Ramai leader-leader lain sudah buktikan.




Saya beruntung punya leader-leader yang hebat dan bertanggungjawab mendidik kami anak-anak Shaklee mereka dengan penuh iltizam. Tidak pernah kedekut dengan ilmu. Sentiasa bersedia ketika kami memerlukan dan tidak jemu-jemu mengingatkan kami tentang tujuan kami hidup di dunia ini. Semoga Allah merahmati dan memurahkan lagi rezeki ummiku Jannatul Fadilah, Nendaku Norita Idris, adik beradik Shakleeku yang tak tersebut sebab terlalu ramai.

Duit Tambahan Di Kala Keadaan Ekonomi Begini

Renungan (Khasnya buat anak2 Shaklee saya/amnya buat pembaca blog saya) :

Apa yang Shaklee boleh bantu kita masa ekonomi tak berapa baik?

* Walau anda dapat RM100 sebulan pun, ia bantu utk bayar reload.

* Kalau dapat RM200, dapat bantu bayar duit sekolah anak tadika.

* Kalau dapat RM500 dapat juga bantu tampung duit rumah sewa.

* Kalau dapat RM1000, takde lah tersekat anak nak makan sedap sebulan sekali at least.

* Kalau dapat RM2000 dapat juga cari rumah sewa yang selesa.

* Kalau dapat RM10,000 dapat juga beli kereta idaman.

* Kalau dapat RM20,000 boleh resign dan kerja shaklee dari rumah.

Ramai yg dah berjaya. U all tak nak ke?

Jom rebut peluang dapat duit tambahan di zaman ekonomi sekarang.. semua harga pakat naik, tapi YURAN KEAHLIAN Shaklee tetap SAMA. RM75 untuk pendaftaran seumur hidup. Berbaloi2 bila kita akan dapat berganda2 lebih dari itu.

Istimewa untuk anda yg berada di Puchong, Cyberjaya, Putrajaya, Kajang, Bangi dan kawasan sekitarnya ~ MENTOR SHAKLEE anda dekat dengan anda!

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: