Haid Kembali Setelah Setahun Menghilang dengan GLA Complex

3:07 PM

Setiap yang berlaku semuanya atas izin Allah.

Seorang sahabat sudah setahun lebih tidak didatangi haid. Dia masih belum berkahwin dan muda lagi. Sangat khuatir dengan keadaan ini, dia membuat pemeriksaan di klinik. Doktor menyarankan dia mengambil pil perancang untuk menstabilkan hormon. Beberapa kali juga lah dia mengambil pil perancang tu. Oleh kerana tidak berkesan, doktor di klinik tu merujuk kes dia kepada Pakar O&G. Setelah melalui pelbagai ujian darah dan ujian-ujian lain, pakar itu membuat kesimpulan yang dia tidak perlu risau kerana ianya cuma progestorone isu sahaja.

Sebagai seorang wanita, memang tipu lah jika kawan saya ni tak risau. Badan rasa lain macam dan rasa tak normal. Jadi, saya sarankan dia mengambil Vitamin Shaklee GLA Complex. Kebetulan dia juga punya migrain yang teruk (sekali sekala). Maka, vitamin yang sesuai untuknya ialah B complex.Untuk hormon, GLA Complex diakui sangat berkesan. Untuk kesan lebih baik, eloklah diambil bersama B Complex dan Zinc.


Berkat usahanya makan vitamin ini dengan istiqamah, walaupun kadang-kadang terskip dan agak mengambil masa, dia period juga akhirnya. Hari minggu lepas, ketika melayan anak-anak main di luar rumah, saya menerima mesej dari dia. Syukur Alhamdulillah. Katanya, period kali ini bukan staining. Merah dan keluar dengan banyak. Katanya macam nak celebrate! Dengan izin Allah juga.

Yang penting usaha. Jangan malu jangan segan jika anda ada masalah yang sama. Boleh hubungi saya di nombor seperti yang tertera di bawah.


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments