Kenapa Vita-Lea Iron Formula (multi-vitamin) Shaklee? - CIK MIL MILA

Tuesday, February 4, 2014

Kenapa Vita-Lea Iron Formula (multi-vitamin) Shaklee?

Ramai sungguh yang bertanya kenapa multi vitamin (Vita-Lea) daripada Shaklee? Kenapa tidak multi-vitamin lain yang banyak di rak-rak farmasi? Bukankah multi-vitamin di farmasi lebih murah?

Banyak sebab kenapa saya pilih Shaklee. Saya kagum dengan standard syarikat yang mempunyai kualiti yang tinggi. Malah syarikat ini telah membelanjakan lebih daripada 250 juta dolar hanya kepada penyelidikan. Vita-Lea Iron Formula sepatutnya perlu diambil oleh setiap orang sebelum bermula dengan vitamin-vitamin lain kerana ia adalah vitamin asas.

Vita-Lea Iron Formula Multivitamin yang Seimbang
Shaklee tidak menghasilkan produk melainkan bahan-bahan itu diuji dan bebas daripada racun herba , racun perosak dan bahan pencemar lain. Melalui pemerhatian, saya telah melihat Shaklee sanggup memberhentikan penghasilan produk apabila mereka tidak boleh mendapatkan bahan-bahan tulen tanpa mengira kesannya kepada keuntungan syarikat. Mereka akan tunggu sehingga bahan-bahan tulen ditemui. Shaklee juga tidak meninggalkan bahan-bahan yang mahal seperti Biotin dan mengisi tablet dengan vitamin yang lebih murah untuk menggantikannya. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Saya dan Vita-Lea Seseorang perlu menjadi berdisiplin dan mengambil multivitamin Vita-Lea dengan konsisten sebelum melihat hasilnya. Jika ada antara anda yang tidak puas hati dengan kesan selepas mengambil multivitamin Vita-Lea, ini bermakna anda tidak mengambil produk dengan betul. Juga, anda perlu mengambil Vita-Lea dengan makanan atau anda akan mendapat sakit pada perut anda. Awas! Oleh kerana Vita-Lea diperkayakan dengan iron atau zat besi, ia tidak boleh diambil bersama susu. Maka, ia perlu dijarakkan. Saya tidak dapat melihat sebarang perubahan besar dengan segera, tetapi selepas dua atau tiga minggu saya berasa lebih bertenaga dan cergas. Masa terus berlalu dan ramai orang di sekeliling saya yang sakit dan saya tetap bertahan , saya kemudian menyedari bahawa multivitamin Vita-Lea telah membina sistem imun saya .

Cubalah ambil Vita-Lea ini, anda pasti setia dengannya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 

No comments: