Peluang Bisnes dengan Modal RM75 - CIK MIL MILA

Thursday, February 13, 2014

Peluang Bisnes dengan Modal RM75

Situasi di suatu tempat. Kawan baru ini tahu yang saya biz Shaklee dan dia adalah suri rumah demi menjaga 4 orang anaknya termasuk yang paling kecil 3 bulan.

Kawan Baru: Saya dah mula kerja, susah la kak kalau husband keje sorang. Tak cukup duit. Nak bantu suami.

Me: Ye la faham. Tak nak join saya buat biz Shaklee? Sambil-sambil. Part time. Dapat juga extra income. Kalau betul-betul 5 atau 5 angka tu pasti boleh.

Kawan Baru: Nak juga. tapi tak pe la kak. Nanti saya potong line akak pulak. Kesian akak

Me: Err... tak dik, tak de istilah potong line ke amik hak saya ker. tak de! tak de! Ini bukan biz yang nak senang sorang-sorang. In shaa Allah, semuanya berlandaskan niat yang betul untuk sama-sama membantu meningkatkan ekonomi rumahtangga dan ummah. Kalau bukan kita siapa lagi, kalau kita tak buat, orang lain yang buat. Kita takkan nak tengok je. Kalau betul2 serius, boleh buat macam saya. Kerja dari rumah. Anak-anak depan mata.

*******************************************************************************

Kalau anda masih tercari-cari hendak berbisnes apa dan tak tahu nak mula macamana, jangan tunggu lagi. Pm saya. Saya ada jalannya. Hanya dengan RM75 dan iltizam yang kuat, anda mampu merubah segalanya!

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: