Be My Business Partner - CIK MIL MILA

Tuesday, April 15, 2014

Be My Business Partner



Jadilah hamba yang bersyukur, yang tahu kelebihan diri sendiri sesungguhnya kelebihan itu datang dari Allah. 

Syukur bukan sahaja dengan lidah mengucap Alhamdulillah, tetapi syukur juga dengan tindakan. Kita gunakan kelebihan yang ada selaras dengan tujuan Tuhan memberikan kelebihan itu untuk kita.

Sebagai contoh; Jika kita menjalankan sebuah perniagaan, biarlah ianya berjiwa khalifah atau seorang jurutera yang berjiwa khalifah. Apakah itu jiwa khalifah? Iaitu memberi manfaat kepada orang lain. Gunakan kelebihan yang sedikit untuk dimanfaatkan bersama, Allah akan tambah nikmat itu. Itulah dia yang dikatakan Law of Gratitude!

Alhamdulillah...saya percaya dan yakin saya berada di landasan yang betul. Sejak membuat keputusan ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada keluarga dan bisnes Shaklee, saya sudah memulakan langkah demi langkah untuk memberi manfaat kepada orang lain. 

Mungkin belum dikatakan 'all out' tapi saya bernekad akan melakukannya sebaik mungkin. Semoga Allah permudahkan niat dan urusan saya In shaa Allah. Pada anda yang masih ragu-ragu untuk memulakan perniagaan terutamanya bisnes Shaklee, berlapang dadalah. Jika anda ingin menyertai saya, akan saya pimpin anda berjalan bersama-sama dengan saya. Ingat niat berniaga, untuk menjadi khalifah Allah, memberi manfaat kepada orang lain dan melakukan bisnes mengikut syariat Islam.

 


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
 Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: