Cream Puff - CIK MIL MILA

Wednesday, April 23, 2014

Cream Puff

Semalam kan saya mengelat. Kih kih. Tak masuk SOHO. Cuma jengah-jengah PM customer dan downlines kat whatapps dengan FB kat handphone je. Tetiba rasa macam best je kalau SOHO kat dapur ni. Senang nak memenuhi hobi saya.

Saya masuk dapur. Rindu sangat nak baking. Baking apa?  Baking cream puff! Saya suka sangat makan cream puff ni. Kalau beli mahal. Kalau buat muai. Tahu muai tu apa. Dapat banyak lah. Itu pun tak tahu. Hahaha.  Pyscho pula petang ni. Senang gila nak buat ni.

Untuk resepi, google aje lah ye. Sebab saya pun google. Alhamdulillah. ..memang resepi dan tips sangat menjadi. Sukaaaaa sangat.

Saya share pic aje lah ye.

Kurang berseni lah tangan saya
Yeay...puff dah kembang
Mak aiii..Gebu nye..abih ilang corak-corak

Tak lengkap tak de icing sugar.

Tak dapat nak bedakkan puff ni sebab tak de icing sugar. Yang penting rasanya sedap.

Terima kasih tuan punya blog. Resepi dan tips yang sangat menjadi. Walaupun saya punya tak cantik macam resepi tuan punya blog, tapi rasanya ok sangat. Encik suami yang tak makan susu pun boleh makan puff ni.

http://ummiesya.blogspot.com/2013/04/resepi-cream-puff-krim-kastard-yang.html

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: