Gelagat Nurin Hidayatullah

4:34 PM

Usai solat zohor bersama Nurin, dia tanya mama;
Nurin: Kenapa mama baca doa macam orang tua
Mama: (err) Mama kan dah tua.
Nurin: Eh! Taklah. Mama kan muda lagi. Baru 34 tahun ( sengih2)
(Dalam hati mama): Ayat cover ler tuh. Dia tak tahu ke mama dia makan vitamin Shaklee satu lemari. Grrrr

Tengahari tadi mama masak Asam Pedas Ikan Parang. Masak asam pedas sebab Nurin punya favourite food. Alih-alih hari ni dia jadi vegetarian. Makan nasi dengan sayur bayam aje. Penat la mama asingkan tulang dengan isi ikan tu. Tahu je la kan ikan parang?




Siap request nak bawa bekal nasi dengan sayur bayam ke sekolah agama. Selalunya saya nak bekalkan dia tak mahu. Ikan yang tak berusik tu pun saya masukkan sekali. Hehe...Nasiblah..

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments