Meeting Shaklee bersama Group Rafhanah (Mewah & Berjaya) - CIK MIL MILA

Tuesday, April 22, 2014

Meeting Shaklee bersama Group Rafhanah (Mewah & Berjaya)

Sabtu lepas saya mengisi pagi saya dengan menghadiri meeting bersama upline atau ummi tercinta. Untuk recharge balik bateri yang hampir-hampir menyusut nyawanya.

Daripada golek-golek tak buat apa, baiklah saya pergi menuntut ilmu dan jumpa geng-geng bisnes saya. Bersemangat balik! Kelas dibuat di Reko Sentral berhadapan Econsave Jalan Reko. Sangat dekat dengan rumah mama mertuaku.

Mula-mula cuma minta suami hantarkan, tapi anak-anak tak mahu balik sebab dah jumpa geng ramai. Terpaksalah suami pun bertandang ke situ jaga anak-anak. Macam ni lah meeting kami. Sangat family oriented. Memang riuh rendah dengan anak-anak tapi misi utama untuk menuntut ilmu tidak diabaikan. Saya suka konsep ini, sebab sebahagian besar yang buat bisnes ni ibu-ibu yang punya anak-anak kecil. Kasihan 
 mereka kalau ditinggalkan. Duit dapat, anak pun dapat kasih sayang tidak berbelah bagi.


Ingatkan dapat ilmu je, saya dapat juga hadiah untuk Closing bulan Februari. Achieve target yang ummi saya bagi. Voucher KFC bernilai RM150. Syukur Alhamdulillah...


Bukan tu je tau,dapat juga lucky draw. ESP! Harga nya pun RM150. Hari ni je saya dapat hadiah worth RM300!!

Terima kasih ummi ku. Semoga rezeki mu lebih murah dan berkat.

Meeting begini memang jarang-jarang sebab biasanya kami ber meeting tru webinar atau whatapps je. Tapi berbeza sangat bila kita face to face. Aura tu sampai tepat terus pada kita. Untuk yang berminat nak sertai group kami, jangan segan silu. Sediakan diri (gelas kosong) supaya mudah untuk kita menyerap ilmu dan pengalaman orang-orang yang sudah berjaya. Ingat ! Kita nak jadi jutawan yang bertakwa dengan mengikut suruhan Allah, Rasul dan syariat.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: