Period Kembali Normal dengan GLA Complex - CIK MIL MILA

Thursday, April 17, 2014

Period Kembali Normal dengan GLA Complex

Saya pasti wanita di luar sana sangat sinonim dengan EPO (Evening Primrose Oil) yang dipercayai mampu membantu menstabilkan hormon wanita dan baik untuk kecantikan kulit. Kami di Shaklee juga ada vitamin yang ala-ala EPO ni, malah berkesan lebih hebat dari EPO. Nak tahu apa?



GLA Complex jawapannya. GLA ialah Gamma Linolik Asid. Kebanyakan GLA  yang tersedia di pasaran dihasilkan dari EPO manakala Shaklee diekstrak dari borage yang mengandungi lebih 2kali ganda GLA dari EPO. Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO. Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik di kawasan Saskatchewan.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik Omega-6. Ianya digabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Kesegaran dan keberkesannya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal di mana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu manusia.

Hebatnya GLA, telah membantu ramai wanita di sana menstabilkan period, mengandung, mencantikkan kulit dan jangan terkejut jika ada lelaki juga mengambilnya untuk kecantikan kulit. Awwww.

Testimoni Sendiri

Setelah 3 tahun setengah saya menggunakan implanon, period saya memang hampir tiada. Kalau ada pun cumalah setitik dua. 2 atau 3 bulan sekali. Menurut doktor yang memasang implanon saya tu, katanya memang normal kerana jika tiada period, maksudnya tiada cycle, jadi saya tidak mengandung. bagi seorang wanita period itu penting untuk berasa diri itu normal seperti wanita lain.

Selepas saya membuka implanon, saya ingatkan period boleh kembali normal. Tapi sangkaan saya meleset sama sekali, memang tiada period yang datang. Kemudian bila saya sertai Shaklee saya mencuba GLA pula. Kuasa Allah, botol pertama, saya didatangi period yang sangat banyak. 16 hari period saya datang tanpa henti. Mungkin kerana sudah bertahun-tahun tersekat di situ. Seronok you all. Sampai ke hari ini dah lebih setahun cantik je cycle tu.

Yang ni pula testimoni Puan Azila Aris. Terima kasiih kerana sudi berkongsi dengan kami.


Kalau ada kawan-kawan atau sedara mara yang ada masalah period ni, cepat-cepat roger saya tau. In shaa Allah, GLA ni memang berkesan.

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments: