Set Sendi Shaklee - CIK MIL MILA

Tuesday, April 15, 2014

Set Sendi Shaklee

Set ini khas untuk sakit sendi dan kesihatan tulang terutama untuk warga emas tak terkecuali juga orang muda yang mengalami kecederaan.

Adakah di kalangan kawan-kawan dan keluarga anda yang mengalami masalah ini? Pastinya ia mengganggu aktiviti harian dan sukar untuk beribadat. In shaa Allah dengan pengambilan set ini secara konsisten ia dapat membantu mengurangkan kesakitan dan ketidakselesaan.

Set Sendi Shaklee yang lengkap terdiri daripada 3 vitamin iaitu:-

1. Advanced Joint Health Tablet (AJHT) RM124. 60 biji.

2. Ostematrix. RM61. 120 biji.

3. Omega Guard. RM136. 90 biji.

AJHT memang diakui oleh penggunanya sangat berkesan bagi mengurangkan masalah sakit-sakit sendi. Kandungan glukosakamina didalam AJHT akan membantu memberikan keselesaan kusyen sendi dan tulang rawan yang sihat.

Ostematrix mengandungi Vitamin D, Kalsium, Magnesium, Zink dan mineral lain untuk kesihatan tulang dan mengelakkan osteoporosis. Untuk tidur yang lebih lena dan melawaskan pembuangan.

Omega Guard pula kaya dengan omega-3, EPA, DHA, ALA dan diperbuat dari minyak ikan laut dalam yang melalui 3 saringan penulenan. Bukan sahaja baik untuk sel-sel otak berhubung ia juga sangat berkesan sebagai anti keradangan sendi. Membantu juga dalam pengurangan paras koleterol dalam darah dan mengurangkan selera makan.

Menurut rakan-rakan yang pernah mengambilnya, pengambilan AJHT bersama Ostematrix dan Omega Guard memberikan hasil yang lebih baik. Jadi, sebelum penyakit sendi dan tulang datang dalam pakej bernama arthritis dan osteoporosis marilah kita mengamalkan cara hidup dan pemakanan yang seimbang. Pengambilan vitamin boleh menampung ruang-ruang nutrisi yang tidak mencukupi.

Tips penjimatan: Sertai saya untuk menjadi ahli shaklee. RM65+RM10 postage. Sekali seumur hidup. Memang berbaloi. Harga yang lebihhh murah.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: