Testimoni Gastrik Pulih dengan ESP Shaklee - CIK MIL MILA

Thursday, April 24, 2014

Testimoni Gastrik Pulih dengan ESP Shaklee

Haaaaaa...

Sebenarnya bukan saya seorang sahaja yang pulih dari pedih ulu hati ni. Malah ada banyak testimoni , pesakit yang menderita gastrik semakin baik kesihatannya bila mengambil ESP dan vitamin-vitamin lain.

Jom saya sharekan.






Kalau saya tahu ESP boleh membantu merawat gastrik, awal2 lagi saya amalkn secara konsisten...baru2 ni saya kene gastrik yang agak kronik...saya mmg dah lama kene gastrik hampir 10 tahun...hari yang saya sakit tu mmg sampai jd cam udang la...pastu sy google2 (nasib HP ada mobile internet)nak cari penawar sakit ni.. jumpa plak peranan ESP ni utk gastrik, kebetulan ada ESP dalam almari tu yang saya guna skip2, tekad amik ESP (paksa diri tu bangun )minum ikut arahan, dan esoknya dah kurang daan sekarang ni dah hilang terus sakit gastrik (selalunya kalau makan ubat hampir 5 hari baru ok) TQ Shaklee..


Terima kasih Nurhida Hana-San kerana berkongsi. 

Saya menyeru kawan-kawan yang menderita gastrik tu janganlah menangguh, takut melarat pula nanti. Jangan risau ESP Shaklee dihasilkan oleh non-GMO soya. Selamat dan berkesan. Hubungi saya untuk pembelian dan saya akan memberi konsultasi percuma

Call/whatapps/sms: 019 2250752
 Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: