Briyani Gear Box Kambing ala Pie Shafie

10:24 AM

Ini air tangan suami kesayangan saya. Kalau dia  nak masak,biarkanlah. Sebab dia masak sangat sedap dan menyelerakan. Kan bagus kalau suamiku jadi WAHD. Ya Allah, permudahkanlah!





Gambar ni pun dicilok dari FB dia. Hehe. Resepi?

Tu kena tunggu tuan punya badan share. Entah bila agaknya sebab dia kata dia masak campak-campak je, jadi ada yang dia tak ingat. Boleh gitu?

Malam lepas makan tu, saya rasa macam hot flash! Panas walaupun hujan lebat petang tu.


Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments