Meal Shakes: Antara Penyelesaian Anak-anak Yang Kurang Selera Makan - CIK MIL MILA

Monday, May 26, 2014

Meal Shakes: Antara Penyelesaian Anak-anak Yang Kurang Selera Makan

Benarkah Meal Shakes boleh membantu menambah selera makan anak-anak?

Mari kita lihat apa kata ibu-ibu yang telah mencuba Meal Shakes ini.

Puan Wajihatun Nor -
Say Yes to MEALSHAKES.
Anak saya Danial dah 4 tahun. Sejak umur 1 tahun lebih dia mula kurang makan malah memilih utk makan. Pernah sampai minta susu shj seharian. Ibu mana tak risau kan. Sejak beri Mealshakes dia mula makan sedikit demi sedikit. Walaupun bab makan memang susah, dia tidak pernah sembelit, jarang demam dan tak pernah warded mcm kanak2 yg lain. Itu yg paling penting!

Puan Ida Khairani Ahmad -
Anak anda picky eater?
Samalah anak sayapun. Namun sekarang selera makannya sudah menigkat. Syukur Alhamdullilah. Saya telah mencampurkan sesudu MealShake Shaklee ke dalam susunya setiap pagi.
Sekarang walaupun saya masukkan sayuran ke dalam nasinya, beliau makan ja. Kalau dulu, "no no no" siap dengan jari. Then terus sentap xnak makan. Dah la makan pun sejemput.
Bestnya rasa bila dia nak makan tanpa luak balik tu.
Sekarang memang wajib makan lunch dan dinner. Kalau lambat dia boleh cakap "Ibu makan time", "Ibu, Nazhan nak nasi". Kalau dulu... Sorry la nak request nk makan. Boleh pulak berhari xmakan nasi, relax ja. Syukur Alhamdulillah dengan perubahan sejak sebulan ni. Mudah mudahan berterusan sampai bila-bila.
 
Puan Eizan Adzan-
Salam semua, semoga ceria di pagi jumaat yang mulia ini.
Di pagi yang indah ini saya ingin berkongsi testimoni sendiri yang menggunakan Mealshake untuk anak perempuan saya.
Sejak dari dulu anak saya ni ( umo 2 tahun++ ) selalu menghadapi masalah sembelit dan kurang selera makan walaupun badan agak berisi . Dah macam2 cara saya gunakan untuk ilangkan masalah ni, sedih tengok dia menangis kesakitan dan badan berpeluh2 tiap kali nak poo poo. Akhirnya saya nekad untuk cuba bagi dia minum mealshake yang dicampurkan dengan susu formula biasa, setelah hampir 3 minggu alhamdulillah dia x lagi menangis waktu poo poo malah jadi lancar je..senang hati saya melihat perubahan ni..selera makan dia juga semakin bertambah..syukur sebab Shaklee menyediakan penyelesaian yang terbaik untuk masalah saya ni.


Anda mempunyai masalah yang sama dengan ibu-ibu ini? Apa kata anda cuba berikan anak anda Meal Shakes yang sedap ini. Rasa French Vanillanya dan aromanya yang lazat membantu membuka selera makan anak-anak anda. Kami sekeluarga sangat sukakan rasanya. Berebut-rebut gitu!! 
Makan roti pon nak taruk Milo dan Meal Shakes...

Bukan setakat rasanya yang sedap ia juga membekalkan protein dan 19 jenis vitamins dan mineral untuk anak-anak anda. Membina pertumbuhan yang lebih baik, cergas, sihat dan cerdas.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: