Meal Shakes Makanan Segera Kegemaran Nurin & Alya - CIK MIL MILA

Monday, May 19, 2014

Meal Shakes Makanan Segera Kegemaran Nurin & Alya

Hari ini dah masuk hari ke 19 untuk promosi Meal Shakes. Belum terlambat saya nak berkongsi cerita tentang Meal Shakes ini. Memang kegemaran keluarga saya, customer-customer saya dan ibu-ibu yang pernah mencubanya.


Ia datang dalam bentuk serbuk boleh dibancuh dengan air kosong sahaja, atau jika ingin rasa yang unik tapi sedap boleh campurkan bersama susu, diblender bersama jus buah-buahan atau kurma. Apabila dibuka penutupnya bau vanilla sangat harum dan menyelerakan. Ia sesuai dijadikan makanan atau minuman segera yang sihat.

Ia mudah dibancuh, sedap dan berkhasiat. Mudah diserap ke dalam tubuh dan merupakan protein berkualiti tinggi. Mealshakes ini bukan sahaja kaya dgn protein dan kalsium malah juga kaya dengan vitamin penting terdapat iaitu Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic, Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral-mineral penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum dan zinc. Fuhh...letih menaip segala jenis vitamin dan mineral.

Memang sesuai sangat untuk anak-anak kita yang sedang membesar. Alhamdulillah. Nurin dan Alya sudah mengamalkannya sejak tahun lepas lagi. Kulit mereka lebih cantik berbanding saya ( of course la kan!) Dua tahun sudah Alya dijangkiti chicken pox dan dan parutnya semakin mengilang seperti tidak pernah kena campak langsung! Alhamdulillah..

Mereka jarang demam, tiada sembelit, bijak dan aktif. Ringkasnya, memang best la. Puas hati. Daripada saya membelikannya mainan ataupun pakaian yang mahal-mahal baiklah saya melabur kepada kesihatan mereka. Dan sememangnya saya memang kedekut nak beli mainan. Meal Shakes ini pelaburan yg berbaloi dan bukanlah mahal sangat pun! Sesiapa sahaja pun mampu memilikinya. satu canister untuk seorang makan, boleh bertahan hingga 2 bulan. Tapi saya kat rumah ni satu canister sebulan je sebab dua orang budak bijak ni minum hari-hari. Kadang-kadang makan begitu sahaja. Phewww!!~~~

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: