Testimoni Nutriferon Shaklee - CIK MIL MILA

Thursday, May 22, 2014

Testimoni Nutriferon Shaklee


Credit: Master Norita Idris.

Testimoni Shaklee Nutriferon

Dulu sering sakit atau selsema di pagi hari sehingga jam 10 pagi. Tapi semenjak amalkan Nutriferon, alhamdulillah saya perasan tiada lagi selsema. - Inilah testimoni dari kawan saya apabila suaminya kini tiada lagi alahan sejuk waktu pagi.

Apa sebenarnya Nutriferon ini?

Nutriferon adalah supplement yang unik dari Shaklee dan tidak terdapat dari mana-mana syarikat lain. Ia adalah makanan khas untuk interferon iaitu sel antibodi dalam tubuh kita. Ia secara langsung membantu sistem imun bertambah baik dan menjadikan perisai tubuh kita lebih kuat.

Ada golongan yang terpaksa bergantung dengan ubat dan antibiotik namun akhirnya mengalami sakit lain akibat kesinambungan terlalu bergantung pada ubat tadi.

Jikalau mereka dapat mencuba Nutriferon dan nikmati perbezaannya, saya yakin mereka pasti jatuh cinta.

Adakah kanak-kanak sesuai untuk amalkan produk ini?

Jujurnya produk ini tidak diuji pada kanak-kanak bawah 12 tahun. Saya sendiri pernah beri pada anak saya masa mereka sorang 6 tahun dan sorang 2 tahun. Apa yang saya dapati mereka mengalami ulser dan demam.

Namun sebagai ibu, hati ibu mana yang sanggup melihat anaknya sakit malah doktor sering menyogokkan dengan antibiotik walhal saya tahu ia tak bagus untuk buah pinggang.

Setiap hari saya berdoa pada ALLAH, tunjukkan saya penawar untuk atasi ekzema anak saya.

Berpunca apabila Nasa mendapat jangkitan pada gusinya dan ada nanah, doktor memberi antibiotik lagi. Saya tak tahan dengan dunia ubat. Pada saya secara peribadi ia boleh melembapkan otak kemudian hari.

Maka saya dan suami dah sepakat nak beri Nutriferon tetapi kali ini kami nekad nak bancuh dengan Performance drink agar tiada lagi ulser atau demam selepas amalkan Nutriferon.

Alhamdulillah selepas 2-3 hari Nasa mengadu tiada lagi sakit gigi atau merasa gusinya bengkak seperti sebelum ini. MasyaALLAH gembira hati saya.

Secara kebetulan seorang kawan saya whatsapp saya berikan pengalaman anaknya amalkan Nutriferon. Ia membuatkan saya teruja untuk berikan pada Addin dan Nasa ditambah mereka ada ekzema.

Ia adalah supplement untuk boost immune sistem. Alhamdulillah kami sekeluarga amalkan setiap hari dibancuh bersama ESP, Performance Drink, Meal Shake dan minum satu sekeluarga.

Harapnya, entry dari Master Norita Idris  ini dapatlah menjawab persoalan ibu-ibu di luar sana tentang Nutriferon. Hubungilah saya untuk mendapatkan supplemen ini. Untuk penjimatan bolehlah jadi ahli dan layak mendapat diskaun 15%-25%.
Salam Sayang,

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: