Buang Air Besar dengan Sempurna - CIK MIL MILA

Wednesday, June 11, 2014

Buang Air Besar dengan Sempurna

Sejak azali saya memang terbiasa sangat buang air  besar setiap pagi. Selalunya saya bangun tidur sebab dikejutkan oleh rasa nak membuang. Kira macam natural call cum alarm! Senang je nak buang. Alhamdulillah... Mudah nak bangun pagi.

Sejak ber'Shaklee pembuangan menjadi lebih lancar. Yang syoknya, pembuangan menjadi banyak lebih dari selalu walaupun hari sebelumnya makan seperti biasa. Kalau makan banyak laaaaaagi lah banyak saya buang. Memakan masa juga dalam toilet tu. Lepas keluar toilet memang puas!! Lega rasanya. Toksik semua keluar, badan ringan, otak rasa lebih cergas. 

Ada ketika juga saya tak dapat membuang bukan sebab tak rasa nak membuang, tapi sebab saya tak selesa. Satu tabiat buruk saya, kalau saya travel, dan rushing di awal pagi, saya akan tahan dulu. Lagi pula saya tak jumpa toilet yang selesa. Memang saya tunggu sehingga jumpa toilet yang best! Mengada sangatttttttt. Masa tu memang otak tak dapat berfungsi dengan cemerlang! sebab toksin tak keluar. Jangan ikut perangai saya tau!

Sumber: Google


Apa produk Shaklee yang buat saya buang dengan best? Alfalfa dan Ostematrix. Sebenarnya banyak je vitamin yang saya makan. Semuanya pun memberi impak yang baik. Tapi dua vitamin ini lah yang buat pembuangan saya lebih lancar dari biasa. Nak lebih lancar sambil-sambil mencuci usus, boleh ambil Herblax. lagi mantapp

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: