Cuci Toilet?? - CIK MIL MILA

Monday, June 9, 2014

Cuci Toilet??

Kepenatan ber NC 2 hari tak mengganggu tugas hari ini. Lepas balik dari Sunway Convention kami terus ke BB Bangi untuk menjemput anakanda pulang. Rindu tak terkata.  Dia orang pun tak tidur lagi walaupun sudah pukul 12 tengah malam.  Sampai Puchong pun hampir pukul 1. Makan 4 biji Ostematrix dan sebiji vitamin E sebelum tidur. Buat ritual dengan anak-anak dan bila mereka sudah tidur saya pun bukalah magik book. Tulis impian besar, tutup lampu dan Zzzzz..

Now the kids are busy with their art activity.  Pagi-pagi memang dah kena paksa bangun dan mandi. Solat Subuh walaupun terlewat beberapa minit pagi ni. Perlu biasakan mereka dengan rutin harian.



And its my laundry day today! Also sudah tak selesa dengan daki di bilik air anak-anak.  Bersilat lah saya dalam bilik air mereka. Cuci toilet sampai bersinar-sinar. Silauuu you all. Good exercise for me. Kerja jadi mudah dengan Basic H. Produk Get Clean dari Shaklee.  Eh! Cuci toilet pun nak kecoh kan? Subjek dia sebenarnya bukan nak tunjuk rajin cuci toilet tuuu tapi ni nak cerita kehebatan produk Basic H.

Nak tahu lebih tentang Basic H klik entry saya sebelum ini.

Basic H



http://www.mamanurins.blogspot.com/search/label/Basic%20H?m=1

Yang pasti kerja mencuci jadi cepat, berkesan dan mudah. Sangat menjimatkan masa dan tenaga.  Sebotol cuma RM46. Tahu tak berapa lama boleh bertahan?  Saya punya sudah lebih setahun!!!

Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: