Its Too Hot to Work, but I Have To Because I Love My Work - CIK MIL MILA

Thursday, June 12, 2014

Its Too Hot to Work, but I Have To Because I Love My Work

Cuaca di luar sangat panas. Cuaca dalam rumah ini berkait langsung dengan cuaca di luar. Oleh kerana ber'jiwa' green, maka saya tak on aircond pun dalam SOHO saya. Seolah-olah bersauna gitu. Persiapan menghadapi kematian. Gulp! Bilik anak-anak saja yang dibuka aircond nya kerana mereka sedang ber'frozen' dalam bilik. Konon-konon dalam panggung wayang. Aircond yang sejuk, bilik yang gelap dan tab yang terpasang filem kegemaran 'Frozen'. Mama mula-mula tu golek-golek juga dengan anak-anak dara ni, tapi bila tengok jam, meremang bulu roma. Masih banyak yang perlu mama usahakan demi meraih impian!

Sumber: Google

Hari ini menu makan (asyik cerita pasal makan aje), menu ulangan kegemaran Nurin. Sudah hampir 3 hari dia sebut-sebut menu ini, Paprik Ayam. Suka sangat. Papa suruh layankan aje tekak anak-anak. Kalau mama bosan, papa suruh masak menu lain untuk mama. Macam la papa tak tahu mama ni 'rajin; sangat nak masak banyak-banyak. Mama sedang berpada-pada dengan makanan, hiburan dan tidur. Tak sedar kah?

Alhamdulillah... ada COD di Cyberjaya nanti. Contact saya ketika saya masih bekerja dulu. Rindu pula nak gossiping dengan dia. Opsss.... bukan buat ketupat tau, tapi gossip tentang buat duit dengan Shaklee. Tak sabar ni nak jumpa mata bertentang mata. Bercerita tentang peluang membuat kebaikan dunia dan akhirat. In shaa Allah.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: