Kelebihan Vitamin E Shaklee - CIK MIL MILA

Tuesday, June 10, 2014

Kelebihan Vitamin E Shaklee

Saya suka sangat promosi bulan June ni. Vitamin E! !


Percaya atau tidak, Vita-E Complex Shaklee adalah yang terbaik di pasaran.

Tentu ramai yang cakap mentang-mentang dia jual Shaklee mestilah dia cakap semua produk Shaklee yang terbaik. Saya berani cakap begini sebab saya sendiri dah mencuba dan merasai kehebatannya. Tak mungkin saya recommend produk yang saya tak pasti keberkesanannya. Kalau tak berkesan habis saya kena bambu ye tak? Bestnya Vita-E Complex ni sebab ia bukan saja mengandungi pure Vitamin E (tulen) malah ia juga diperkayakan dengan ekstrak biji anggur. Biji anggur memang terbukti hebat tau. Nak tahu mengapa?

Ekstrak biji anggur ini mengandungi lipid, protein, karbohidrat, dan 5-8% polyphenols bergantung kepada jenisnya. Ekstrak biji anggur yang dikenali sebagai antioksidan yang kuat melindungi badan daripada proses penuaan, penyakit, dan kerosakan kulit. Biji anggur mengandungi phenols seperti proanthocyanidins (proanthocyanidins oligomerik). Kajian saintifik telah menunjukkan bahawa kuasa antioksida proanthocyanidins adalah 20 kali lebih besar daripada vitamin E dan 50 kali lebih besar daripada vitamin C. Wow! Hebat sungguh manfaatnya!

Kajian menyeluruh menunjukkan bahawa ekstrak biji anggur bermanfaat dalam banyak bidang kesihatan kerana kesan antioksidannya bergabung dengan kolagen - menggalakkan kulit kelihatan muda, kesihatan sel, keanjalan, dan fleksibiliti. Kajian-kajian lain telah menunjukkan bahawa proanthocyanidins membantu melindungi tubuh daripada kerosakan matahari, untuk memperbaiki penglihatan, untuk meningkatkan fleksibiliti pada sendi, arteri dan tisu-tisu badan seperti jantung, dan meningkatkan peredaran darah dengan mengukuhkan kapilari, arteri, dan urat.

Lepas ni jika anda makan Vita-E Complex dengan selamba je boleh keluar di bawah cahaya matahari. Tak perlu berpayung atau menepek bedak tebal-tebal!
Jom borong Vita-E Complex. Berbaloi-baloi. Beli 6 Percuma 1. Boleh dapat free membership lagi you!!! Hanya di bulan June 2013!

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: