Perkasakan Imun Sistem Kita dengan Nutriferon - CIK MIL MILA

Thursday, June 19, 2014

Perkasakan Imun Sistem Kita dengan Nutriferon

Imun sistem seperti tentera dalam tubuh badan kita. Jika diserang patogen, imun sistem yang kuat akan mempertahankan tubuh badan kita daripada diserang pelbagai virus yang membawa penyakit. Jika tentera kita lemah, kita mudah diserang penyakit. Soalnya, bagaimana untuk memperkasakan sistem imun dalam badan kita?

Kita sudah mengetahui bagaimana sistem imun bertindak balas. Sila rujuk entri saya sebelum ini; Tindak Balas Sistem Imun

Oleh kerana manusia zaman kini terdedah dengan tekanan, pemakanan yang tidak sihat, dan pencemaran alam sekitar maka ia menjejaskan sistem imun untuk bertindak balas dengan sepatutnya. Kesemua yang disebutkan sudah tidak dapat dielakkan lagi masa kini. Jadi apa yang perlu kita lakukan?
Jawapannya ialah aktifkan interferon dalam tubuh badan! Mengapa interferon? Kerana para saintis dan komuniti perubatan telah mengenalpasti interferon sebagai sesuatu yang amat penting bagi fungsi imun yang sihat.

Tahukah anda? NutriFeron merupakan satu-satunya pemakanan tambahan di U.S. yang dicipta oleh penemu interferon yang boleh menambahkan penghasilan interferon di dalam badan secara semulajadi.

Fakta hebat NUTRIFERON

  • Ia dicipta oleh ahli imunologi yang terkenal di dunia, Dr. Yasuhiko Kojima. Beliau merupakan individu pertama yang menemui interferon pada tahun 1954 semasa beliau menjalankan penyelidikan di Universiti Tokyo.
  • NutriFeron tidak dapat dijumpai di mana-mana kedai, farmasi atau hospital. Ia hanya boleh didapati melalui Shaklee. Rumusan berpaten NutriFeron yang unik adalah eksklusif kepada Shaklee.Ia telah melepasi satu set ujian-ujian saintifik yang ketat dari segi keselamatan, ketulenan, keberkesanan dan prestasi.
  • Selepas membuat kajian selama 40 tahun dan semakan semula beribu-ribu jenis sebatian dan lebih 200 jenis herba yang berlainan, Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia (NutriFeron). Dia telah berjaya menetapkan bahawa ekstrak dari 4 tumbuhan; iaitu biji labu, bunga safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago; mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh. Formulanya yang digunakannya adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan. Penemuan dan rekaannya telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Jelas tak penerangan saya? Kalau tak jelas hubungi je lah saya. Anytime saya available untuk konsultasi.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: