New Journey Begins - Part 3 - CIK MIL MILA

Thursday, August 7, 2014

New Journey Begins - Part 3

Jom kita flashback cerita silam saya. :)

Selepas melahirkan Alya pada Januari 2008, saya dinasihatkan oleh doktor untuk mengambil perancangan keluarga kerana kelahiran secara C-Sect dua tahun berturut-turut. Risikonya tinggi jika saya mengandung dalam jangka masa yang terdekat. Saya dan suami membuat keputusan untuk mengambil Implanon. Kami buat di Klinik Suraya, Putra Perdana, Puchong. Saya sangat selesa dengan Doktor Suraya. Walaupun alat untuk memasukkan implanon itu sangat besar, tapi saya tak rasa apa pun sebab dibius. Selepas 3 tahun lebih, implanon dibuka dan kami suami isteri sudah mula  bersedia untuk menimang cahaya mata seterusnya.

Kisah membuka implanon tu panjang juga tu. Tak ingat pula kalau saya pernah share dalam blog. Yang pasti dah share kat FB. Ini kad pengenalan Implanon tu. Memang perlu kad ni, macam lesen jugak ada tarikh expirednya. Kot-kot terlupa karang sampai tua duduk dalam kulit lengan tu. Ahakssss


Sejak buka tu memang saya nekad berusaha nak mengandung lagi. Tapi apakan daya. Dengan period yang segan-segan nak datang. Kadang ada kadang tak de. Kalau ada terlalu sedikit. Lama juga la situasi ni berlaku. Setahun lebih juga rasanya. Masa ni la saya kenal Shaklee. Saya makan GLA Complex. Masuk botol kedua, saya mula datang period yang kaw kaw punya. 16 hari berturut-turut. Banyak, merah dan lama. Subhanallah. Kuasa Allah, GLA Complex tu sangat serasi dan berkesan dengan saya. Sejak itu period saya kembali dengan cycle yang tetap dan meriah! Alhamdulillah...

Bagi yang ada masalah sama macam saya, atau period yang tidak teratur, terlalu banyak, terlalu sedikit, yang macam biskut, yang hampir menapous, yang mahu subur untuk mengandung, saya sarankan ambillah GLA Complex. Sebotol tak sampai RM100 pun. Bukan sahaja boleh menstabilkan hormon, malah buat kulit lebih cantik kerana ia dibuat oleh borage oil diperkaya dengan sunflower oil dan vitamin E. Jangan risau, selamat, sumbernya dari sumber semulajadi, tulen dan berkesan.

Hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut. Boleh saya sharekan apa yang saya tahu dan pengalaman peribadi sendiri dan kawan-kawan.

Oh ya, jangan lepaskan peluang keemasan bulan ini. Shaklee membuat promosi beli GLA Complex 6 botol percuma 1 botol GLA Complex. Murah sangat tau! Berbaloi. Boleh share dengan adik beradik, kawan-kawan atau sesiapa sahaja.



Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: