New Journey Begins - Part 4 - CIK MIL MILA

Thursday, August 7, 2014

New Journey Begins - Part 4

Apabila kakak, kakak-kakak ipar dan adik confirm yang saya mengandung walaupun UPT tu samar-samar, saya rasa teruja benar!

Balik bercuti hari raya kami ke Klinik Suraya, klinik panel suami. Tapi malangnya...mereka masih bercuti raya. Saya yang degil ni, ajak suami pergi beli lagi pregnancy test tapi kali ni yang mahal dan digital. Pergilah Guardian. Mak aihh...mahal betul. Rasanya tengok dulu-dulu macam cuma RM23 je. Sekali RM31.50. Cess.. disebabkan desperate, belilah jugak. Lagipun en suami belanja. Hihi

Esok paginya..sebelum subuh..melompat-lompat tak sabar gi toilet. Inilah hasilnya. Alhamdulillah..


Apa maksud 3 plus tu ye.. Menurut pembacaan, kandungan saya sudah 5 mingggu. Tapi saya silap laaa...sebenarnya ianya lebih dari 5 minggu... tak caya kan...meh baca sini..


Sebenarnya berapa minggu ni. Jadi confused di situ. Sebab my last period dated 29th June 2014. Ikut 1st day period tu patutnya around 5 weeks la. Kalau more than 5 weeks,adakah ikut period sebelum itu yang bertarikh 6h June 2014? Lagipon period sebelum puasa tu cuma staining je. Oleh yang demikian, ada baiknya saya pergi ke klinik untuk dapatkan kepastian. Stay tuned!!

Nak vitamin Shaklee?

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: