Satu Hari di Hari Raya 1435 - CIK MIL MILA

Thursday, August 7, 2014

Satu Hari di Hari Raya 1435

Saat nak menaip ni, kepala pening. Bukan sakit kepala tau, lain tu. Pening tu macam berpusing. Cuba pejam mata dan bayangkan... haha..

Setakat pening-pening sikit tu apa lah sangat kan. Ada orang yang lagi kuat sakitnya, Sakit kepala, migrain yang sampai hendak hentak-hentak kepala kat dinding pun ada. Bersyukurlah... Alhamdulillah.

Dua hari lepas saya warm up menulis ringkas tentang Ramadhan. Kali ini nak tulis ringkas juga tentang Syawal.

Raya ini adalah raya yang paling sederhana sekali tapi raya yang cukup meriah. Tahun ini turn saya beraya dengan keluarga saya di Felda Semenchu, Kota Tinggi. Masa kami dipenuhi dengan menziarah saudara mara saya. Syukur...masih dapat merasai nikmat bersilatulrahim.
Raya kami sederhana kerana saya tak beli kuih raya. Saya tak beli baju raya sedondon dengan suami dan anak-anak. Saya tak de mood raya sangat. Saya cuma nak jumpa keluarga dan saudara mara je. Kebetulan abang saya masih lagi di hospital. Kasihan dia.

Ini sajalah gambar keluarga pada raya pertama. Muka saya agak kelat di situ kerana tidak berapa sihat. sakit perut yang amat. Cirit birit sejak malam raya tu. Huwaaa...haru biru sangat pagi raya bila semua orang tunggu saya untuk bersalam-salaman dan seisi mengambil gambar. 


Sementara menunggu mama siap.



Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

Nak order vitamin Shaklee?

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: