Peppermint-Ginger Plus Hilangkan Rasa Sebu Perut dan Loya

11:21 PM

Entah kenapa pagi tadi perut pedih minta diisi sedangkan masih awal pagi. Apa lagi bedal susu dengan ESP. Hilang lapar. Rasa kenyang. Syukur alhamdulillah.

Pukul 10 perut dah mula lapar balik. Makan kuewtiaw yang memang dah sedia untuk sarapan pagi. Sedapnya laaa hai. Dah habis makan tu, saya cepat-cepat pergi kedai beli lauk nak masak tengahari. 

Errr... tetiba rasa perut sebu dan tekak loya-loya. Mungkin kerana terlebih makan kuewtiaw tu. Rasanya sedap tapi agak pedas dan berminyak. Tekak pula tak mahu benda lain cuma teringat-ingat teh O campur dengan Peppermint-Ginger Plus.  Bancuh panas-panas. Walaweh... berangin dan terangkat gituu.. Minum pula dengan teh imported dari Sri Lanka yang dibeli di UK oleh sahabat saya Farah Fadhlina. Jauh teh ni merantau. 




Lepas tu memang tekak rasa nyaman je. Perut yang sebu tu masih ada lagi. Bila saya minum banyak air kosong baru lega sikit. Ibu mengandung eloklah standby Peppermint-Ginger Plus ni untuk emergency case. Maklumlah kita ni kan pelik-pelik. Hehe. Harganya pun sangat berpatutan.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
 Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 

 *Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

You Might Also Like

0 comments