Surirumah Menjana Pendapatan dari Rumah? - CIK MIL MILA

Friday, October 24, 2014

Surirumah Menjana Pendapatan dari Rumah?

Walaupun surirumah memang tugasnya menjaga anak, membasuh, mengemas, memasak, melipat, jadu guru tuisyen anak (macam saya) dan baaaaaanyak lagi kerja rumah, tapi ini tidak menghalang golongan ini untuk menambah pendapatan seisi keluarga.

Walaupun sibuk tapi tak sukar yang penting perlu bahagikan waktu dengan bijak. Perlu ada masa untuk rutin dengan anak-anak, kerja rumah dan bisnes Shaklee. Work smart. Perlu ada jadual harian dan patuh pada jadual itu. Seronoknya diri sendiri jadi bos, diri sendiri jadi kuli. Setiap yang datang itu adalah rezeki walaupun mencabar fikiran dan menguji kesabaran.

Sekarang sudah pun masuk ke tahun baru 1436 Hijrah. Semoga lebih ramai surirumah yang berjaya mendidik anak mengikut landasan syariat sambil menjana pendapatan membangunkan diri, keluarga dan seisi ummah.

**********************************************************************************

Best bila ada side income ni. Walaupun cuma RM50 sebulan (tu belum cerita RM500, RM5000 etc etc), siapa yang nak bagi ye tak? Cuba macam ni, ada ke siapa siapa tiba-tiba je bagi kita RM50? Ada tak? Ada?

Bagi duit sebenarnya tak berapa nak best (SUPER BEST kalau bagi untuk zakat/waqaf/infak/sedekah), tapi untuk anda lagi best kalau saya bagi peluang. Saya nak tunjuk peluang dan cara. Sudi-sudikanlah PM.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
 Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




No comments: