Vivix ™ Nyata Berkesan - CIK MIL MILA

Saturday, October 18, 2014

Vivix ™ Nyata Berkesan

Saya sememangnya merindukanVivix. Sejak disahkan mengandung saya tak dapat minum lagi. Saya dinasihatkan untuk lebih fokus kepada vitamin-vitamin untuk ibu hamil sahaja. Padahal ada sebotol baru dibuka ketika bulan puasa lepas.

Apa yang istimewanya tentang Vivix ini?

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol pula adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Tanpa pewarna dan perasa tambahan. Ianya tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

Apa itu vivix secara ringkas?

Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan Muscadine Grape (anggur ini besar saiznya berbanding anggur biasa) dan tumbuh-tumbuhan lain. Shaklee mempunyai ladang anggurnya sendiri di USA.
Sumber: Google


Apakah kandungan dalam Vivix ni sehinggakan ia dikatakan sangat berkesan dan banyak membantu mereka di luar sana?
Vivix mengandungi resveratrol. Malah ramuan Vivix adalah 10x kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine" untuk melambatkan pembentukan protein AGE) . Resveratrol sangat memainkan peranan dalam memanjangkan usia kerana ia dapat melawan penuaan pada tahap sel.
Apakah itu Resveratrol?

  • Antioksidan yang kuat,
  • Anti-inflamasi
  • Anti-kanser

Kajian dilakukan kepada orang-orang Perancis mendapati mereka makan makanan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah.  Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia dalam wain yang mereka minum. Rupanya  terdapat Resveratrol dalam wain merah itu.

Tahukah Anda?

Satu hidangan Vivix™ mengandungi sama banyak resveratrol yang terdapat dalam 100 gelas wain merah. Biarpun begitu Vivix bukanlah minuman beralkohol. Ianya telah pun Vivix mendapat sijil halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim).

Hanya dengan 1 sudu teh Vivix sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh (3000-5000 ORAC). Ianya sangat tidak setanding dengan harganya yang murah jika anda tahu manfaatnya.

*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods


Manfaat Vivix
 
1. Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pangkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan menganggu fungsi sel dan panjang umur. Ia melambatkan penghasilan AGE protein

2. Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

3. Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap selular

4. Penimbunan Protein AGE

Penimbunan berlebihan protein AGE (Advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur
Testimoni dari Master Law Chu Hian

Beliau merupakan pembaca berita NTV7 satu ketika dulu. Beliau menghidapi kanser. Lihatlah sendiri gambar beliau di bawah ini.

Sumber: Google


Gambar kiri ketika beliau melalui fasa kanser pada 8 tahun lepas dan kanan adalah yang terkini. Beliau sudah pun bergelar MASTER di Shaklee. Tahap tertinggi. Beliau minum tonik ajaib Shakle iaitu Vivix secara konsisten sehingga kini. 

Kanser adalah anugerah dan ujian Allah kepada hambaNya. Setiap penyakit pasti ada ubat selain mati. Maka, berusahalah yang terdaya.

Call/whatapps/sms: 019 2250752 
Email : normila.muhamad@gmail.com 
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad 
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop 
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: