What We Love, Must Be Parallel to What Allah Loves - CIK MIL MILA

Tuesday, October 28, 2014

What We Love, Must Be Parallel to What Allah Loves

Sudah 2 hari saya tak berblogging. Banyak yang saya nak share tapi masa dan tahap emosi tidak mengizinkan. He he. Emosi? Sebenarnya saya ada banyak list azam tahun baru hijrah 1436. Hmmm...tarik nafas dulu. Semoga Allah memberi  kekuatan supaya saya terus istiqamah. Yang penting Allah meredhai apa yang saya niat dan lakukan. Allahumma Aamiin.

Hari ini hari ke 4 dalam tahun baru. Hopefully belum terlewat untuk saya mengucapkan Salam Maal Hijrah 1436 buat semua. Semoga amalan kita tahun lepas diterima Allah, dan tahun ini kita menambah ilmu, iman dan amal, malah ianya lebih berkualiti dari yang tahun lepas. Banyakkan menuntut ilmu. Langkah pertama untuk menjadi baik ialah dengan menuntut ilmu. Betapa ilmu itu penting dalam kehidupan setiap orang Islam.


 
Call/whatapps/sms: 019 2250752
Email : normila.muhamad@gmail.com
Add FB: https://www.facebook.com/normila.muhamad
Like Fan Page: https://www.facebook.com/MamanurinsVitaminShop
Blog Urus Akaun Bisnes Kecil: www.normilamuhamad.blogspot.com

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: