Sakit Kepala Ketika Hamil - CIK MIL MILA

Wednesday, November 5, 2014

Sakit Kepala Ketika Hamil

Seboleh-bolehnya saya akan cuba mengelakkan makan sebarang ubat. Malah sejak ber'Shaklee saya memang hanya makan vitamin Shaklee jika saya sakit kepala. 

Sumber: Google
 Jika sakit kepala, atau pening-pening atau rasa sakit-sakit badan, saya akan makan vitamin B Complex. Bila tiba sakit kepala mencucuk-cucuk, saya makan 2 biji B Complex sekaligus dan air yang banyak. Kurang sejam dari itu biasanya sakit kepala akan lega. Sambil itu banyakkan rehat. Duduk atau baring sambil istighfar banyak-banyak. Sakit kan penghapus dosa.

Bagaimana B Complex membantu mengurangkan sakit kepala? B Complex vitamin yang sangat baik untuk saraf. Jika saraf kita mendapat nutrien secukupnya, maka dia mengurangkan risiko sakit kepala. Jika sakit kepala makan lah B Complex secukupnya. Ia boleh diambil banyak kerana vitamin ini larut air, jadi tiada isu overdos.

Tak perlu sapu minyak kapak atau minyak angin apatah lagi ubat-ubatan paracetamol! Sayangi diri, sayangi anak dalam kandungan.

Call/whatapps/sms: 019 2250752

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: