Supplement yang Sesuai untuk Hepatitis B - CIK MIL MILA

Monday, November 17, 2014

Supplement yang Sesuai untuk Hepatitis B

Saya banyak mendapat soalan ini dari teman-teman seperjuangan bisnes, bakal pelanggan dan juga pembaca blog saya. Terima kasih kerana sudi singgah dan baca. Terima kasih juga kerana percayakan saya untuk memberi panduan kepada anda yang berkenaan. Selagi saya mampu berkongsi, akan saya kongsikan. Tidak luak ilmu saya kalau saya berkongsi dengan anda semua. Sedangkan berkongsi ilmu itu amat dituntut sebagai amalan jariah.

Sebelum disahkan mempunyai virus hepatitis B, saya memang sudah mengamalkan supplement Shaklee. Kurang lebih setahun. Memang sebelum mengamalkan vitamin-vitamin ini saya mudah letih, lesu, kerap demam dan selalu tidak bermaya. HR di tempat kerja kata saya MC Queen! Saya mengambil vitamin untuk lebih bertenaga dan sihat. Alhamdulillah, banyak bezanya. Lebih sihat, bertenaga dan bersemangat!

Apabila saya mengetahui saya mempunyai virus ini, saya mula gusar dan ligat memikirkan apakah yang patut saya lakukan supaya saya kekal sihat dan cergas seperti biasa. Setelah mendapat konsultasi dari Dr Sara dan juga upline-upline Shaklee saya, saya memutuskan untuk meneruskan pengambilan vitamin-vitamin Shaklee yang selalu diambil ditambahkan dengan dua vitamin penting ini iaitu NutriFeron dan Vivix.

Vitamin Shaklee Yang Sesuai Untuk Hepatitis B yang saya amalkan

1. Vita-Lea
2. B Complex
3. Sustained Released Vita-C Plus
4. Ostematrix
5. ESP
6. Omega Guard
7. NutriFeron
8. Vivix
9. Performance Drink (sekali sekala)

Sebenarnya tidak ada rawatan khusus untuk merawat jangkitan ini. Yang penting cuma kita perlu kuatkan antibodi kita supaya kita tidak mudah mendapat simptom-simptom.

Sukar untuk menyingkirkan virus hepatitis B ini sepenuhnya, yang penting kita berusaha untuk sihat dan hidup seperti orang lain.

Call/whatapps/sms: 019 2250752

*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

  1. Hii sy nak Tanya brp harga utk set hep B tu termasuk yg vivix + b complex + nutriferon?

    ReplyDelete